نرم نرمک ؛ می رسد اینک بهار

رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق... حضوری پرنشاط در فعالیتی نو

نرم نرمک ؛ می رسد اینک بهار

رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق... حضوری پرنشاط در فعالیتی نو

گزارش اولین نشست انتخاباتی مهندس مهدی حلاجیان

اولین نشست انتخاباتی مهندس مهدی حلاجیان ساعت ۱۵  روز پنج شنبه ۵/۷/۸۶  همزمان با زاد روز و تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در رامسر برگزار شد.

این جلسه که با  ارسال دعوت نامه ی رسمی به منازل و محل کار دعوت شدگان شروع فعالیت علنی حضور در انتخابات مهندس مهدی حلاجیان تلقی شد بازتاب مهمی در منطقه داشت.

در این نشست که با حضور ۳۰ تن از نمایندگان منتخب محلات مختلف رامسر تشکیل شد ؛ جمعی از اساتید دانشگاه های تنکابن و رامسر ؛ فرهنگیان ؛ اعضای شورای شهر قبلی ؛ کاندیداهای شورای شهر دوره های دوم و سوم ؛ کاندیداهای سابق مجلس شورای اسلامی ؛  بازاریان ؛ خانواده ی محترم شهدا و ایثارگران ؛  و شهروندان فهیم رامسر حضور داشتند. 

 پس از  قرائت قران ؛  مجری برنامه ضمن تبریک تولد امام حسن علیه السلام و عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان ؛  این جلسه را ؛  گام اول حرکت در مسیر انتخابات آتی توسط مهندس مهدی حلاجیان نام برد. 

پس از آن به برخی از سوابق و فعالیت های مهندس مهدی حلاجیان اشاره و از ایشان برای صحبت دعوت به عمل آورد.

                                         مهدی حلاجیان

مهندس مهدی حلاجیان نیز ضمن تبریک ایام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شرکت کنندگان ؛  به تشریح دیدگاه های خود پرداخت .اساسی ترین محور صحبت های ایشان به قرار ذیل است :

 - خمودگی و فقدان نشاط و شادی حتی در روز تولد یکی از معصومین علیهم السلام و لزوم ایجاد و بازیابی برنامه های شادی آفرین ؛

- بررسی مشکلات و موانع توسعه ی همه جانبه ی رامسر ؛

- توجه به زیرساخت های محوری گردشگری ؛

 - نوع و نحوه ی تبدیل سرمایه دار به سرمایه گذار با اشاره به پتانسیل های موجود ؛

-  اشاره به رتبه ی نخست کنکور سراسری دانشگاه ها در سطح استان و تقدیر از فرهنگیان زحمت کش منطقه در این راستا ؛

- نگرانی از رتبه ی نخست بیکاری با اشاره به بیشترین در صد دانشگاهی منطقه

وی محور های فوق و بسیاری از ناگفته های دیگر را عاملی برای گام برداشتن به سوی کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی به منظور تلاش برای رفع معضلات یاد شده دانست.

 سپس وی  از حضار در جلسه به منظور مشارکت در بحث دعوت به عمل آورد و اعلام نمود برای اولین بار می خواهد سخنرانی را به گفتگوی چند جانبه تبدیل کند و در این راستا از نظرات دیگران به منظور توسعه ی همه جانب ی حوزه ی انتخابیه تنکابن و رامسر بهره گیرد.وی تداوم جلسات یاد شده و برنامه ریزی برای تشکیل جلسات محلی آتی در حوزه ی انتخابیه ی تنکابن و رامسر را از برنامه های تدوین شده ی « گروه حامیان »  خواند و از زحمات برگزار کنندگان این نشست تقدیر کرد.

پس از دعوت و درخواست گفتگوی چند جانبه ؛ حضار ضمن استقبال از این موضوع بحث های زیر را مطرح کردند:

-  ورود مهندس مهدی حلاجیان به عرصه ی رقابت مهم و از جوان ؛ پرتلاش ؛ متخصص و متعهد بودن وی به عنوان پارامترهای مهم انتخاباتی یاد شد.

-  تلاش عاشقانه و خستگی ناپذیر را مهمترین وظیفه ی منتخب مردم قلمداد و حمایت همه جانبه ی مردم از منتخبان را یکی از پارامترهای مهم شهروندان رامسری دانست.

 - هدایت افکار عمومی را برای رسیدن به موفقیت مهم خوانده و  تصمیم گیری دقیقه ی نودی و گاهی عجولانه ی رای دهندگان را یکی از آفت های انتخابات نام بردند.

-  ستادهای انتخاباتی و افراد حاضر در ستادها را یکی از ارکان توجه مردم به کاندیداها ذکر کرد.

- دریافت خواسته های شهر و شهروندان را یکی از ارکان تصمیم گیری نام برده و حضور جوان پرتلاشی چون مهندس مهدی حلاجیان را مایه ی امید مردم دانستند.

 این جلسه  ساعت ۱۷:۳۰  پس از جمع بندی نظرات حاضران و اعلام ادامه ی این نشست ها در محلات دیگر حوزه ی انتخابیه در آینده ؛  با صلوات برائمه معصومین علیهم السلام خاتمه یافت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد