نرم نرمک ؛ می رسد اینک بهار

رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق... حضوری پرنشاط در فعالیتی نو

نرم نرمک ؛ می رسد اینک بهار

رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق... حضوری پرنشاط در فعالیتی نو

حضوری پرنشاط در فعالیتی نو

  «  بسم الله الرحمن الرحیم « رب ادخلنی مدخل الصدق و اخرجنی مخرج الصدق »

 با توکل بر خدا و توسل بر ائمه معصومین علیهم السلام ؛ در روز یکشنبه اول مهرماه ۱۳۸۶ ؛ در ایام ماه ضیافت الهی و در آستانه ی میلاد پربرکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و  به منظور  تلاش برای توسعه ی همه جانبه ی شهرستان های تنکابن و رامسر   ؛ حضور خود را در هشتمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.

امید است با تفضلات الهی و توجهات معصومین علیهم السلام و همت مردم عزیز شهرستان های تنکابن و رامسر  انتخاب شده  تا بتوانم تلاشگر عرصه های توسعه محور این منطقه ی انتخاباتی شوم .

در این راستا با  « حضوری پر نشاط در فعالیتی نو »  و با شعار  « مستقل ؛ مردمی ؛ کارآمد » گام در مسیر انتخابات گذارده و امیدوارم برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات و رسیدن به آرای حداکثری ؛  مردم خوب و بزرگوار به عنوان مشاور و کارشناس نظرات ارزشمند خود را برای بنده ارسال دارند. 

اعتقاد راسخ اینجانب بر آن است که من یتوکل علی الله فهو حسبه و اوست که فرموده است : یرزق من لا یحتسب.

وعده ی ما ۲۴ اسفند ۱۳۸۶ پای صندوق های رای. » 

حامیان مهندس مهدی حلاجیان ضمن ارسال خبر فوق آمادگی خود را برای دریافت نقطه نظرات مردم فهیم و قدرشناس رامسر و تنکابن اعلام می دارد.

این گروه ضمن تحت پوشش قراردادن کلیه ی اخبار و اطلاعات مربوط به مهندس مهدی حلاجیان وبلاگ www.24esfand.blogsky.com  را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

در این وبلاگ آخرین خبرهای مربوط به برگزاری جلسات معارفه و آشنایی این کاندیدا با مردم منطقه و انعکاس نظرات مردم درج خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
تاج بخش یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

تبریک

[ بدون نام ] دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://clon.blogfa.com

موفق باشین

نصراله اکراسریان از سادات شهر دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ

امید که موفق باشی. و کارآمد

اصولگرای اصلاح طلب سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://shafiey.blogfa.com/

گذری و نظری

حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رای چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد